گی 18 ساله

درباره من

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  | Tuesday, September 07, 2004

GAYBOY Posted by Hello

خيلی وقت بود اپ نکرده بودم.امروز اومدم 2 تا چيز بگمو برم! اول اینکه البوم گلستان هفتم از
فردمنش حرف نداره واسه کسايي که اهنگ های اروم و غمگينو دوست دارن.من که خيلی باهاش هال کردم
دوم اینکه روز 10 مهر داره نزديک ميشه.روزی که از طرفه سازمان روز ايده صداست.روزی که بايد بگيم
بابا ما اون آدم هاي هوس باز و آدم خوری که شما ها فکر ميکنين نيستيم.بلکه همجنس خواهی
يک حس قشنگی هستش که همه کس ندارن.يک حس تمايل به جنس خودت! فقط و فقط همين
حس که نيمی از وجود و هستی ماست. موفق باشين


□ نوشته شده در ساعت 1:52 AM توسط alireza


 

 

Comments: Post a Comment
|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

  وبلاگ من


صفحه اصلي
نظرات


لوگو


 



دوستان

لينک1
لينک 2
لينک 3
لينک 4
 



آرشيو

 


?????



 

template designed by www.IranTemp.com