گی 18 ساله

درباره من

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  | Wednesday, September 22, 2004

هميشه شروع نوشته برام سخته.بزارين اول از مدرسه ها شروع کنم که دوباره
بعد از 3 ماه بخور بخواب باز شد.امسال خير سرم ميخوام ديپلم بگيرم.چند وقت پيش
هم خبر بهروز کيانی رو شنيدم.پسره هم سن خودم که به خاطره همجنس خواه
بودنش به يکی از کشور ها پناهنده شد و حالا هم بزور دارن به ميهن عزيزمون برميگردونن
بيچاره خدا ميدونه پاش به فرودگاه برسه چه بلايي سرش ميارن.اینا همش به خاطره
اینه که من و بهروز و همه همجنس خواهان کشور فدای يک سری افکار عقب مونده 10000 سال پيش شديم
افکاری که عشق دو مرد يا زن رو متهم به مرگ ميکنه.به خدا ديگه نميدونم چی بگم.چی بگم که
گوشه کوچيکی از اونچه همجنس خواهان تو کشور ميکشن نشون بده

□ نوشته شده در ساعت 5:52 AM توسط alireza


 

 

Comments:
slam alireza
bram pm bezar
boy_salas@yahoo.com
 
Post a Comment
|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

  وبلاگ من


صفحه اصلي
نظرات


لوگو


 



دوستان

لينک1
لينک 2
لينک 3
لينک 4
 



آرشيو

 


?????



 

template designed by www.IranTemp.com