گی 18 ساله

درباره من

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  | Wednesday, August 25, 2004

اول بگم که من تو محيط ويندوز خودم نميتونم فارسی تايپ کنم.برای همين از برنامه
فينگيليش استفاده ميکنم و اگر اشتباه املايي داشتم منو ببخشين
تو کشور های ديگه انسان ها بر طبق رنگ پوست يا چيز های ديگه دسته بندی ميشن
ولی تو ایران انسان بر اساس نياز جنسی به 2 دسته تقسيم ميشه.اون هايي که دگر جنس گرا هستن
حق زندگی کردن دارن.حق دارن بهترين زندگی و شقل و امکانات رو داشته باشن
ولی همجنس خواه ها مستهق مرگ هستن.بايد ادام بشن.کافيه تو اداره يا
شرکتی که کار ميکنی بفهمند تو يک همجنس خواه هستی.اونوقت ديگه بايد بشينی
و منتزره هکم اخراجت باشی.منتزره این باشی که همه به يک چشم ديگه نگات کنن
سرنوشته ما هم که کاملا مشخصه تنهايي و تنهايي.هميشه بايد خودمون رو از ديگران پنهان کنيم.بگيم ما اصلاً وجود نداريم
ولی باز با این همه هيچ مشکلی نيست.ما کسی رو داريم که از داشتن هزاران نفر
هم بهتره.اونم خداست.خدايي که من و تورو افريد.به منو تو حق زندگی کردن و لزت بردن از زندگی رو داد
خدايا اميد من و 1000000 همجنس خواه ایرانی فقط به توست.ما رو نا اميد نکن

شبامون آيه بيداری شدن روزامون ساکت و تکراری شدن
نگاه کن از اون بالا با تو هستم ای خدا
چرا با هم يکی نيستن آدما چرا ديوار بلند بين ما

□ نوشته شده در ساعت 3:39 PM توسط alireza


 

 

Comments: Post a Comment
|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

  وبلاگ من


صفحه اصلي
نظرات


لوگو


 



دوستان

لينک1
لينک 2
لينک 3
لينک 4
 



آرشيو

 


?????



 

template designed by www.IranTemp.com