گی 18 ساله

درباره من

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  | Saturday, August 14, 2004

soft..... Posted by Hello

به نظر شما تقصيره چه کسی هست که تو مملکت ما با همجنس خواهی آشنا
نيستن يا همجنس خواهی رو خيلی بد ميدونن.تقصيره خداست يا تقصيره اسلامه
يا تقصيره این اخوندست يا شايد هم تقصيره من و شماست که هميشه خودمون
را از ديگران پنهان ميکنيم.کاری جز وبلاگ نوشتن و نظر گزاشتن تو وبلاگ های ديگه
کاری انجام نميديم.اونوقت ميخوايم کشور ما هم مثله کشور های ديگه با این
همجنس خواهی کنار بيان
ديروز با چند تا از دوستام بيرون بودم.حرف این شد که همه دخترا جنده شدن.يکی از دوستام گفت يک جايي تو دبی
هست که پسر و دختر های خوشگل ایرانی رو اونجا ميفروشن.يکی از دوستام گفت
عرب ها که پولشون از پارو بالا ميره اونا ديگه چرا همجنس بازی ميکنن.ينی اینا فکر ميکنن اصلاً همجنس خواه
وجود نداره.کسايي که همجنس خواهی ميکنن فقط به خاطره پوله.چون پول ندارن
برن دختر بکنن ميرن همجنس بازی ميکنن.يکی ديگه از دوستام برگشت گفت
ميدونين به همجنس باز ها چی ميگن.ميگن بازگشت قوم لوت در هزاره سوم.
وقتی نسله جوان يک کشور همچين حرفی بزنه ديگه از ديگران چه انتظاری داريم
حالا ديگه من حرفی نميزنم خودتون قضاوت کنين

□ نوشته شده در ساعت 1:05 PM توسط alireza


 

 

Comments: Post a Comment
|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

  وبلاگ من


صفحه اصلي
نظرات


لوگو


 



دوستان

لينک1
لينک 2
لينک 3
لينک 4
 



آرشيو

 


?????



 

template designed by www.IranTemp.com