گی 18 ساله

درباره من

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  | Sunday, June 20, 2004

اخيش ديگه امتحانم تموم شد .(دهنه ما رو گاييدن با این امتحانا)راهت شديم
ولی چه فايده.وقتی ميتونی تو تعطيلات هال کنی که مشکله ديگه نداشته باشی
ديروز تو این فکر بودم که تا کی گی بودنمو از خانوادم پنهان کنم.ميگن
خانواده جای هستش که آدم توش آرامش داره.ولی در مورده من
بر عکس هستش.چون من تو خانوادم بيشتر احساس رنج و ازاب
ميکنم تا آرامش.پيشه خودم فکر ميکنم اگه يک روزی بفهمند پسرشون گی هست
اونوقت چی فکر ميکنن.از 2 هالت خارج نيست.يا منطقی بر خورد ميکنن و
هم جنس خواهی رو يک نياز جنسی حساب ميکنن.يا از نظره اونا من
کسافت ترين موجودم.که البته چون من پدر و مادرمو ميشناسم حتماً
راهه دوم رو انتخاب ميکنن.تازه مگه من چند بار شانس زندگی کردن دارم
مگه نميگن خدا تو قران به همه نياز های بشر پاسخ داده.پس ما چی.چرا هيچ وقت هيچ حرفی از ما
زده نميشه.مامان بابا و خاله و عمو تا کی واسه آدم ميمونن.اون ها مطمئن باشين يک روزی ميمرن
و اونوقت تو به خودت ميای ميبينی هيچ کس رو نداری نه زن نه بچه نه.....فقط خودت و خودت
تک و تنها تو این دنيای به این بزرگی با این همه آدم
يک نفر رو هم نداری.تا کی ميخواين جوون باشين. سر انجام يک روزی هم پيری مياد
پس از الان به فکره يک نفر باشين.يک آدم مثله خودمون که تا آخرين لحظه زندگی
با هم باشين.البته بايد منو ببخشيد که این حرفارو ميزنم.ولی اینها واقعيت های
هست که دير يا زود با اونا روبرو ميشيم.بياين دستامونو تو دسته هم بزاريمو به هم کمک کنيم
به اميد روزی که گی ها تو ایران بدونه هيچ غمی زندگی کنن
شاد باشين

□ نوشته شده در ساعت 12:50 PM توسط alireza


 

 

Comments: Post a Comment
|

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

  وبلاگ من


صفحه اصلي
نظرات


لوگو


 



دوستان

لينک1
لينک 2
لينک 3
لينک 4
 



آرشيو

 


?????



 

template designed by www.IranTemp.com